czwartek, 29 września 2011

Naklejki wodne KKcenterhk

Jak sporo polskich blogerek ja również otrzymałam od firmy KKcenterhk produkt do wypróbowania. Wybrałam naklejki wodne na paznokcie wzór #30.




Hmm ciężko mi się odnieść do tego produktu. Nigdy wcześniej nie używałam naklejek na paznokcie. Obsługa jest teoretycznie prosta. Potrzebujemy nożyczek, miseczki z wodą, patyczka, jakiegoś bezbarwnego lakieru i ewentualnie pilnika.



Naklejkę moczymy w wodzie, następnie odklejamy ją od tekturki i dopasowujemy do paznokcia. I tu pojawił się chyba problem, który sprawił, że nie do końca jestem zadowolona z tego produktu. Naklejki nie za bardzo pasowały na moje paznokcie, były za szerokie, ponadto mam obecnie bardzo krótkie paznokcie co utrudniało aplikację.



Po paru paznokciach stwierdziłam, że dobrze jednak wcześniej odsączyć wodę z naklejki kładąc ją na wacik, wtedy łatwiej przyklejały się do powierzchni paznokcia.



Następnie pokrywamy naklejkę warstwą bezbarwnego lakieru, a resztę odrywamy.




A tak wygląda efekt końcowy:



Generalnie dobrze, że wybrałam taki wzór, na którym niedoskonałości nie są widoczne. Aplikacja była raczej koszmarem, produkt polecałabym raczej do tipsów lub długich mocnych paznokci.

Niemniej jednak jest to fajna alternatywa dla lakieru do paznokci, szczególnie na jakieś imprezy czy wyjścia.

4 komentarze:

  1. Fajne, bardzo kolorowe naklejeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzór, osobiście bardzo lubię aplikację naklejek wodnych, trzeba je trochę przyciąć do swojego kształtu paznokci, a po wyschnięciu zmyć pozostałości zmywaczem.

    OdpowiedzUsuń
  3. używałas naklejek z sephory? sa bardzo podobne- mniej roboty i swietny efekt! fajny blog! zapraszam na facebooka brandsoletki!

    OdpowiedzUsuń